الخميس، 13 يناير 2011

Contract Administrator Engineer (Civil – Architect) code (contract.hr friends)
To coordinate the administration of the prime contract and subcontracts on a company project.
Job Responsibilities
To ensure that the administration of contracts by projects is carried out in accordance with the company policies and procedures.
To monitor the performance of awarded subcontracts, checking and agreeing the accuracy of monthly payment applications during the life of the subcontract and at completion of the work
To formulate change orders to existing subcontracts for change in scope and / or pricing.
To assist in the review and settlement of any claims as may be raised by subcontractors.
To assist in the preparation.
Job Qualifications
Technical and practical knowledge of all phases of contract development, award, administration and close-out relating to a multi-discipline construction project.
Knowledgeable of current industry and technical developments.
Strong working knowledge of administering FIDIC or ICE and other similar contract formulation standards.
Good communication skills and strong English capability.
Capability to accept responsibilities and accomplish project objectives in a timely manner.
Please send your c.v with code code (contract.hr friends) to : hr@square.com.eg

*************************
Cost Control Engineer ( Civil / Architect) code ( cost. Hr friends )
Main Job Responsibilities
Preparation and analysis of cost reports for projects.
Oversee project cost reduction plans and project estimates at completion.
Development and review of estimates to cash flow projection, invoice review and approvals.
Prepare high level management reports as well as detailed breakdowns and reports based on orders, invoices and expenditures.
Project control activities of designated projects in order to ensure that objectives specified forthe project are accomplished in accordance with prescribed priorities, time targets and budget costs.
Qualifications:
Proficient computer skills
Ability to work effectively under time constraints and deliver results by critical deadlines.
Good background experience in construction companies.
Please send your c.v with code( cost. Hr friends ) to : hr@square.com.eg
******************************
السلام عليكم

مطلوب للعمل باحدى شركات الطباعه الوظائف الاتيه و نرجو ارسال السيره الذاتيه فى اسرع وقت ممكن لمن تتوافر لديه الشروط
1-عامل بوفيه و يفضل دبلوم سياحه و فنادق و يكون حسن المظهر و الراتب يبدء من 700 جنيه
2-Office Boy
الراتب يبدء من: 500 جنيه
3- مندوب انتقالات للمطبعه و الراتب يبدء من
700 جنيه
4- اخصائى تسويق مطبوعات يفضل بنات و يفضل من لديه خبره و لكن اذا كان احد يهتم بهذا المجال و ليس ليه خبره من الممكن الحصول على الوظيفه بشرط الرغبه فى التعلم
و الراتب يبدء من 1000 جنيه مع الزياده على حسب الخبره
5-Graphic designer
الراتب يبدءمن 1000 جنيه
6-عمال فصل الوان يفضل الخبره و لكن ليست شرط اساسى الاهم هو الرغبه فى التعلم و اى مؤهل دراسى
و الراتب يبدء من 700 جنيه

على من غب فى التقدم لاحد الوظائف
الرجاء ارسال السيره الذاتيه على الميل التالى
maaancvs@yahoo.com

................................
مع وضع فى موضوع الميل:Printing company+ job
title
*******************************8
تاريخ بداية الإعلان: 10 / 1 / 2011
تاريخ انتهاء التقدم: 17 / 1 / 2011
جهة العمل: معهد بحوث أمراض العيون

تابعة لوزارة: وزارة التعليم العالي و الدولة للبحث العلمي
بيانات الاتصال والتقدم : تقدم الطلبات باليد الى ادارة شئون الافراد بالمعهد في العنوان - 2 ش الاهرام- الجيزة
المستندات المطلوبة:
صورة من شهادة الميلاد كمبيوتر
صورة من الموقف من التجنيد
صورة من البطاقة رقم قومى
صحيفة الحالة الجنائية ( باسم المعهد )
صورة من شهادة المؤهل الدراسى
شهادة الخبره الاصليه معتمدة
التقدم شخصيا بالاوراق المطلوبه


الوظايف المطلوبة

1

اسم الوظيفة: مهندس مدنى أو معمارى
نوع الوظيفة: هندسة
الوصف العام للوظيفة: مهندس مدني أو معماري (بالمجموعة النوعية الهندسية)
المهارات الأساسية: اجتياز الاختبارات اللازمة لشغل الوظيفة
سنوات الخبرة: خبرة بأعمال صيانة المبانى والاعمال المدنيه
النوع: ذكر، أنثى
المؤهل: حاصل على بكالوريوس هندسه مدنى أو معمارى التقدير: مقبول فأعلي

2

اسم الوظيفة: فنى كهرباء
نوع الوظيفة: حرفي
الوصف العام للوظيفة: (بالمجموعة النوعية الفنية لوظائف الهندسة المساعدة)
المهارات الأساسية: اجتياز الاختبارات اللازمة لشغل الوظيفة
سنوات الخبرة: خبره بأعمال (صيانه الكهرباء والاناره )
النوع: ذكر
المؤهل: حاصل علي دبلوم صنايع
التقدير: غير مطلوب

3

اسم الوظيفة: نقاش
نوع الوظيفة: حرفي
الوصف العام للوظيفة: نقاش (بالمجموعة النوعية الفنية )
المهارات الأساسية: اجتياز الاختبارات اللازمة لشغل الوظيفة
سنوات الخبرة: خبره فى اعمال النقاشة والعمارة بالمستشفيات
النوع: ذكر
المؤهل: مؤهل مناسب
التقدير: غير مطلوب

4

اسم الوظيفة: معاون خدمه
نوع الوظيفة: تخصصات أخري
الوصف العام للوظيفة: معاون خدمة (بالمجموعة النوعية للخدمات المعاونة)
المهارات الأساسية: اجتياز الاختبارات اللازمة لشغل الوظيفة
المهارات الفنية: قرب السكن من مكان العمل
سنوات الخبرة: خبره مناسبة
النوع: ذكر، أنثي
المؤهل: شهادة محو الامية
التقدير: غير مطلوب
العمر: لا يزيد عن 45 سنة


******************************


تاريخ بداية الإعلان: 11 / 1 / 2011
تاريخ انتهاء التقدم: 18 / 1 / 2011
جهة العمل: المركز القومي للترجمة
تابعة لوزارة: وزارة الثقافة
بيانات الاتصال والتقدم :
يتقدم الي الموارد البشرية بالمركز القومي للترجمة – 1 شارع الجبلاية – الجزيرة – ساحة دار الاوبرا، أو على البريد الالكتروني للمركزnctegypt@nctegypt.org
المستندات المطلوبة:
صحيفة الحالة الجنائية (موجهة الي المركز القومي للترجمة)
أصل شهادة الميلاد كمبيوتر
أصل شهادةالمؤهل وأصل شهادات الدورات التدريبية الحاصل عليها
أصل الموقف من التجنيد
إقرار الذمة المالية (من هيئة البريد)
عدد 6 صور شخصية حديثة 4x6
2 صورة الرقم القومي
الرقم التأميني إن وجد


الوظايف المطلوبة

1

اسم الوظيفة: أخصائى توثيق
نوع الوظيفة: ادارية تنفيذية
الوصف العام للوظيفة: القيام بأعمال التوثيق بالمكتب الفنى بالمركز
المهارات الأساسية: علي المتقدم لشغل هذه الوظيفة اجتياز المقابلة الشخصية والاختبارات التي تجريها اللجنة المختصة
المهارات الفنية:
أن يكون ملما باللغة الإنجليزية إلماما كافيا
الاجادة التامة لمهارات الحاسب الآلي
سنوات الخبرة: خبرة متميزة في مجال التوثيق
النوع: ذكر، أنثى
المؤهل: ليسانس المكتبات شعبة التوثيق والمعلومات
التقدير: جيد فأعلي
العمر: سن مناسب

2

اسم الوظيفة: موظف أرشيف
نوع الوظيفة: ادارية تنفيذية
الوصف العام للوظيفة: القيام بأعمال الأرشيف
المهارات الأساسية: علي المتقدم لشغل هذه الوظيفة اجتياز المقابلة الشخصية والاختبارات التي تجريها اللجنة المختصة
المهارات الفنية:
إجادة أعمال السكرتارية
خبرة في مجال تنظيم الأرشيف
إجادة استخدام الحاسب الآلي
سرعة الكتابة المتقنة علي الحاسب الآلي
سنوات الخبرة: خبرة مناسبة
النوع: ذكر، أنثى
المؤهل: مؤهل متوسط
التقدير: مقبول فأعلي
العمر: سن مناسب

3

اسم الوظيفة: موظف أمن
نوع الوظيفة: ادارية تنفيذية
الوصف العام للوظيفة: القيام بأعمال الأمن بالمركز
المهارات الأساسية: علي المتقدم لشغل هذه الوظيفة اجتياز المقابلة الشخصية والاختبارات التي تجريها اللجنة المختصة
المهارات الفنية:
يتمتع بشخصية قوية وحسن المظهر واللباقة في التعامل مع الآخرين وسرعة البديهة والذكاء
سنوات الخبرة: خبرة مناسبة
النوع: ذكر
المؤهل: مؤهل عالي
التقدير: مقبول فأعلي
العمر: سن مناسب

4

اسم الوظيفة: سكرتارية
نوع الوظيفة: ادارية تنفيذية
الوصف العام للوظيفة: يقوم بأعمل السكرتارية بالشئون القانونية بالمركز
المهارات الأساسية: علي المتقدم لشغل هذه الوظيفة اجتياز المقابلة الشخصية والاختبارات التي تجريها اللجنة المختصة
المهارات الفنية:
إجادة أعمال السكرتارية
إجادة استخدام الحاسب الآلي
سنوات الخبرة: خبرة مناسبة
النوع: ذكر، أنثي
المؤهل: مؤهل فوق المتوسط
التقدير: مقبول فأعلي
العمر: سن مناسب

بالتوفيق يا رب
***********************8
Sales Professional required for Training & Consulting Firm located in Nasr City, Cairo, To Apply, send your CV to: "cv10@orkanza.com" with subject (SalesPro-TD).
*****************************
مطلوب محاضرين كمبيوتر فى المجالات الاتيه
Office 2007
VB.net
وذلك لشركة تدريب عالميه
لتنفيذ مشروع لشركة مايكروسوفت فى التربية والتعليم
وذلك فى جميع محافظات مصر
فارجوا ارسال السيرة الذاتية
مكتوب فى عنوان الرساله
CV-Office 2007-Your Name
or
CV-VB.net-Your Name

الايميل المطلوب ارسال السير الذاتيه عليه هو
hisoft2010@gmail.com


نروجو الإلتزام بضوابط الإرسال

بالتوفيق للجميع
******************************
company:
--------
Description:
-----------
مركز تدريب واستشارات رائد يطلب الآتى :
1- محاسبة - تجارة قسم محاسبة - خبرة أو بدون
2- سكرتارية - مؤهل جامعى تجيد الكمبيوتر والانترنت
3)- مندوبات للقيام بتعريف المركز
بشترط فى جميع الوظائف السالفة اللباقة والجدية فى العمل
برجاء كتابة المسمى الوظيفى فى موضوع الايميل المرسل
والا فلن يلتفت اليه
E-Mail:
----------
hr_aciac@hotmail.com
******************************************************
company: مميزة
--------
Description:
-----------
مطلوب مهندسين ديكور خشبي من خريجي كلية الفنون التطبيقية بمصر ... رجاء لمن يناسبه العمل معنا كـ (freelancer) إرسال سيرته الذاتية إلى:
E-Mail:
----------
mpca@becatronics.com
******************************************************
company: فرصة عمل بالخارج
--------
Description:
-----------
مطلوب موظفات للعمل في جدة
E-Mail:
----------
abokhalil633@yahoo.com
******************************************************
company: مميزة جدا جدا
--------
Description:
-----------
مطلوب مستشاريين للعمل بالسعودية بالرياض
رواتب مجزية
سكن عائلى
تذاكر طيران
امكانية توفير سيارة
تامين طبي شامل
E-Mail:
----------
rawajeg@yahoo.com
******************************************************
company: فرصة عمل بالخارج
--------
Description:
-----------
مطلوب مندوب مبيعات للسعودية
يشترط ان يكون المتقدم خبرة فى بيع الادوات الصحية
الرجاء ارسال السيرة الذاتية باللغة العربية فقط+عبارة مندوب بيع ادوات صحية
الى الاميل الموضح ادناه
E-Mail:
----------
recruitarab@gmail.com
******************************************************
company:فرصة عمل في الرياض
--------
Description:
-----------
مطلوب لكبرى المزارع بالمملكه العربيه السعوديه
اطباء بيطريين تخصص دواجن خبره من 2الى 10 سنوات
مزايا العقد
مدة العقد سنتين قابل للتجديد -السكن والعلاج والتامينات -تذاكر الطيران -الاجازه السنويه مدفوعه الراتب
E-Mail:
----------
abohamadagroup@yahoo.com
******************************************************


نسأل الله التوفيق والسداد
وان يكون العمل إخلاصا لوجه يارب
***********************************
A web solution company in Alexandria acquires a professional web designer 3 years experience minimum.
Professional in flash, action script, photoshop and html.
Send your cv and samples to career@liberatedsystems.com
*************************
IT Multi National Company need to hire :
- Facility Coordinator ( Procurement Dept. )
The requirments :
Male
Experiance from 0 to 2 years
...presentable
contact e-mail : yasmin_anwar2001@yahoo.com
***********************
company: مميزة
--------
شركة صناعية
Description:
-----------
Spare Parts Manager. Foreign
Job purpose:
Priorities foreign purchase of all the company necessary needs from the machines, spares & effective way that ensure on time delivery with minimum cost..
Location :Alexandria
Job Description:
Ø Implement & follow up the foreign requisitions for spare parts & machinery supplies within the approved budgets that ensure on time delivery with the minimum costs for all items within purchasing cycle.
Ø Check all tenders and purchase orders documents’ specifications for spare parts, materials, equipments, technical services and consultancy agreements.
Ø Check all correspondences with suppliers.
Ø Assist in commercial study and tenders evaluations for suppliers’ offers to select the appropriate bidder.
Ø Negotiate with suppliers, if needed, to get the most appropriate prices & conditions.
Ø Monitor the contract preparation and order placement in the right time according purchasing cycle.
Ø Check all payments slips &applications;for opening L/Cs in addition to L/Gs follow up.
Ø Handle and settle any claims for any unaccepted items.
Ø Manage the whole purchasing cycle starting from bidding till receiving the item in the most efficient & effective way.
Ø Data analysis and report preparation for higher levels to keep company information system.
Ø Synchronize and coordinate works & activities with all other Sections / Departments.
Ø Enhance manpower capabilities and increase their skills.
Ø Survey efficiently the spare parts markets for competitive substitutes.
Ø Log in smoothly and efficiently into the electronic purchasing system of the company.
Required Qualifications:
• Knowledge: BSC of engineering ( Mechanical, Production &Electrical;• Skills :
• Good command of English with Good computer skills
• High communication skills with all related persons, Presentation
• Negotiations skills
• Data analysis and forecasting.
• Experience: Min. 10 years experience in purchasing activities. Knowledge of Import, Material Planning. Information about banking transactions, shipments, maritime insurance, bids & tenders
E-Mail:
----------
egyhr.eng@gmail.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
E-Mail:
----------
hr@egyptic.com.eg
******************************************************
company: رجاء ذكر الوظيفة في الموضوع
--------
Qvision
Description:
-----------
مصممين ويب
at least one year of experience
HTML CSS
PhotoShop
E-Mail:
----------
jobalex.hr@gmail.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
Foreign Purchasing Spare Parts Manager
Implement & follow up the foreign requisitions for spare parts & machinery supplies within the approved budgets that ensure on time delivery with the minimum costs for all items within purchasing cycle.
Ø Check all tenders and purchase orders documents’ specifications for spare parts, materials, equipments, technical services and consultancy agreements.
Ø Check all correspondences with suppliers.
Ø Assist in commercial study and tenders evaluations for suppliers’ offers to select the appropriate bidder.
Ø Negotiate with suppliers, if needed, to get the most appropriate prices & conditions.
Ø Monitor the contract preparation and order placement in the right time according purchasing cycle.
Ø Check all payments slips &applications;for opening L/Cs in addition to L/Gs follow up.
Ø Handle and settle any claims for any unaccepted items.
Ø Manage the whole purchasing cycle starting from bidding till receiving the item in the most efficient & effective way.
Ø Data analysis and report preparation for higher levels to keep company information system.
Ø Synchronize and coordinate works & activities with all other Sections / Departments.
Ø Enhance manpower capabilities and increase their skills.
Ø Survey efficiently the spare parts markets for competitive substitutes.
Ø Log in smoothly and efficiently into the electronic purchasing system of the company.
• Knowledge: BSC of engineering ( Mechanical, Production &Electrical;)
• Skills :
• Good command of English with Good computer skills
• High communication skills with all related persons, Presentation
• Negotiations skills
• Data analysis and forecasting.
• Experience: Min. 10 years experience in purchasing activities. Knowledge of Import, Material Planning. Information about banking transactions, shipments, maritime insurance, bids & tenders.
E-Mail:
----------
egyhr.eng@gmail.com
******************************************************
company: مميزة جدا
--------
Description:
-----------
مطلوب مهندس بترول خريج 2009 للعمل بكبرى شركات النفط فى الاسكندرية
E-Mail:
----------
samehnpil@yahoo.com
******************************************************
company: رجاء ذكر الوظيفة في الموضوع
--------
Description:
-----------
مبيعات
خبره فى مبيعات
شركات الانترنت
at least 3 years of experience
E-Mail:
----------
jobalex.hr@gmail.com
******************************************************
company: جروب وظائف الأسكندرية
--------
Description:
-----------
مطلوب معيدين لتدريس لغـات الفرنسية و الألمانية و الأسبانية لأكبـر مركـز تعليمى للغـات والتابع لأكبر شركة لتكنولوجيـا المعلومات بالأسكندرية
--—————————————————————————————-
شروط الوظيفــة :
1- الحصــول على مـؤهـل عـالى و يستحسن فى مجال التدريس.
2- الحصـول على شهـادات معتمدة فى اللغـة التى سوف يقوم بتدريسها.
3- خبــرة لا تقـل عن عــام فى التـدريس للغـــة .
4- القـدرة التـامـة على تـدريس كل مستويات تعليم اللغـة التى يتخصص بها.
5- مــن المقـيمين بالأسكـنـدريـة.
6- الألتـزام التـام بأوقـات العمـل وحب التطوير و الأنتماء المكان العمل.
--————————————————————————————-
*هـام* لا يشتـرط التفــرغ التـام للعمـل بالمـركـز .
E-Mail:
----------
eng_hasanelsayed@yahoo.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
مندوب مبيعات للعمل في شركة كبري
E-Mail:
----------
h_monier@nileeng.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
مدرسه للعمل بحضانه بالمندرة حاصله على مؤهل عالى ويفضل اجادة للغه الانجليزية
E-Mail:
----------
exclusive_1984@yahoo.com
******************************************************
company: أذكروا من جروب وظائف الأسكندرية
--------
Description:
-----------
موظفى ستيوارد
هاوس كييبر(عاملى نظافة)
هوستس ، ويتر (بنات ، شباب)
خبرة وبدون
مساج
سباك (خبرة)
مرتبات مجزية حسب الخبرة ، إقامة كاملة على حساب الفندق ، مواصلات مجانية ، عمل 3 اسابيع اجازة اسبوع
بيانات الاتصال:
E-Mail:
----------
info@nubian-jobs.com
******************************************************
ماسة انترناشيونال لالحاق العمالة بالداخل والخارج

مطلوب لأرقى مجمع طبى بالطائف-السعوديه
أخصائي أطفال
أخصائي باطنه
...برجاء إرسال السيره الذاتيه باللغة العربية والانجليزية
مرفق معها صورة شخصية حديثة على:-
Massa_group@yahoo.com
0020183321777
0020183321888
ت:0020237483002
فاكس:0020237483009
****************************
company:
--------
Description:
-----------
فنيين خبرة للعمل بشرم الشيخ
مطلوب الوظائف التالية ، ويشترط الخبرة ، مرتب مجزى حسب الخبرة ، إقامة كاملة ، مواصلات مجانية ، عمل 3 اسابيع واجازة اسبوع
-نجار
-فنى معدات
-فنى كهرباء
E-Mail:
----------
info@nubian-jobs.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
-مدير أغذية ومشروبات بشرم والغردقة (خبرة سابقة فى نفس الوظيفة عدة سنوات ، وبمجال الفنادق)
-مدير إدارة هندسية بالغردقة ( خبرة فى نفس الوظيفة وبمجال الفنادق عدة سنوات )
-مساعد مدير إدارة هندسية بالغردقة ( خبرة فى نفس الوظيفة وبمجال الفنادق عدة سنوات)
يشترط بكافة الوظائف الألمام الجيد باللغة الإنجليزية على الأقل
برجاء كتابة كود الوظيفة بموضوع الأميل
E-Mail:
----------
info@nubian-jobs.com
******************************************************
company: قاهرة
--------
الشركة الألمانية المصرية للتصنيع و الخدمات
Description:
-----------
production engineer
يفضل السكن في المناطق القريبة من 6 أكتوبر مكان العمل
تعمل الشركة في مجال دهانات البلاستك لمصانع السيارات مثل جنرال موتورز
يشترط اتقان اللغة الإنكليزية
يشترط اتقان استخدام الكمبيوتر اوفيس
E-Mail:
----------
mahmoud@ge-egy.com
******************************************************
company: خاصة لجروب وظائف الأسكندرية
-------
Description:
-----------
التحق معنا فى شركة من كبرى شركات التوزيع فى مصر والشرق الاوسط
تطلب مندوبى مبيعات شباب حديثى التخرج او خبر ة يشترط مؤهل عالى والسن لايزيد عن 27 سنة
يتمتع كل الملتحقين بفرص كبرى للترقى السريع فى قسم المبيعات
مرتبات مجزية بالاضافة الى العمولة
تامين صحى وتامين اجتماعى
مقر الشركة فى سموحة الاسكندرية
يرجى ارسال السيرة الذاتية على الايميل وكتابة اسم الوظيفة فى عنوان الايميل
Mobile : 0165527365
Phone : 03 4294187
E-Mail:
----------
fathy.harb@speed.com.eg
******************************************************
company: مميزة جدا جدا خاص لجروب وظائف الأسكندرية
--------
فرصة عمل بالخارج والداخل
Description:
-----------
* مشرف عمال خبرة لا تقل عن 10 سنوات فى مصانع غاز الاكسجين و النيتروجين للعمل بالسعوديه
* مندوبين مبيعات خبرة فى مبيعات الاخشاب.
نرجو تحديد مكان السكن والوظيفه في عنوان الميل
http://www.mediafire.com/?y8l2w8sm2veqsji
لمن يريد التوظيف نرجو إتمام النموذج هذا وإرساله إلي الإيميل
ولا يتم إرسال سيرة ذاتية
E-Mail:
----------
frfrwood@hotmail.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
موظف عمليات خبرة فى التعامل مع السفن وخدمات السفن والتوريدات جيد جدا فى اللغة
جيد فى التعامل مع الاجانب جيد فى الحاسب
موظفين ملاحة وعمليات من السويس وبورسعيد والاسكندرية
E-Mail:
----------
secretary@natcom-eg.com
******************************************************
company: من جروب وظائف الأسكندرية
--------
Description:
-----------
مطلوب مدير تسويق لشركة دعاية واعلان بالرياض
اولاـ شهادة جامعية في التسويق او ماجستير في ادارة الاعمال
ثانياـ خبرة في مجال العمل لا تقل عن 3سنوات في مجال الدعاية والاعلان
ثالثاـ ملم بأعمال الدعاية والاعلان وهي اللوحات الاعلانية ـ المطبوعات والاستاندات ـ المعارض المتنقلة
رابعاـ يجيد اللغة الانجليزية تحدثا وكتابة
خامساـ يتحمل ضغط العمل (مهم جدا
سادساـ حسن المظهر
سابعاـ العمر أقل من 30سنة
E-Mail:
----------
egydanaelite@yahoo.com
******************************************************
company: من وظائف الأسكندرية
--------
Description:
-----------
Immediately required Female Sales Manager
set a sales plan up to date with customer needs
Contact Costumer for taking appointment
Prepare All Document and proposals to close the contract
Train the sales Staff and set a target in his/her responsibility
Follow up his/her staff work status. Ensure weekly report
evaluation & statistics preparation. Maintain the relationship
with costumer
Find new leads in his sector
Job description
V.Good English command
negotiation- Excellent communication and
3-5 yrs exp in the It sales field
E-Mail:
----------
hr@egyptic.com.eg
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
مطلوب سكرتارية حديثة التخرج تجيد الكمبيوتر وعلي دراية بالانجليزية للعمل في شركة بميامي الاسكندرية المواعيد من 10 ص الي 6 م والجمعة اجازة الاتصال علي
E-Mail:
----------
0112900007
******************************************************
company: عمل من المنزل
--------
Description:
-----------
E-marketing
work from home and earn by dollars per week ...
for more details : call 0194561545
E-Mail:
----------
******************************************************
مطلوب أستشارية أسنان للعمل بمركز أسنان بجدة
بمرتب مميز
برجاء إرسال السيره الذاتيه على :-
massaplacement@yahoo.com
0020183321777
...0020183321888
ت:0020237483002
فاكس:0020237483009 *
******************************
company:
--------
Description:
-----------
We are NetFlavours web development and IT solutions in Alexandria and we need to hire more Web designers and developers so we are asking if you can recommend some designers and developers to join our company as full time and part time job
Please feel free to contact us any time
tel: 20 12 7993999
E-Mail:
----------
info@netflavours.com
******************************************************
company: جروب وظائف الأسكندرية
--------
Description:
-----------
a Chemical / Production / Civil & Mechanical engineering fresh graduate - fluent in english ( language school ) is urgently required ..
mentioning your title or graduation yearE-Mail:
----------
rsherbini@targetdhr.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
Sun Solaris Technical Support
Support the end users and the administrators if any problem happened inSun Solaris 8 running in Sun Enterprice 220R Server, and report errors and the ststus of each error
E-Mail:
----------
hrtecsup2011@yahoo.com
******************************************************
company: جروب وظائف الاسكندرية
--------
Description:
-----------
مطلوب لشركه كبرى بالاسكندريه تعمل في مجال الالكترونيات
محاسبين حديثي التخرج
1-يفضل خبره في مجال الالكترونيات
2-يجيد التعامل مع الكمبيوتر وبرامج الاوفيس
3-جيد في اللغه الانجليزيه
4-اداء الخمه العسكريه (للذكور)
-- المرتب يبدأ من 1000 جنيه وقابل للزياده شرط الجديه في العمل
يتم ارسال السيره الذاتيه على البريد الالكتروني بعنوان (محاسب حديث التخرج)
مع ارفاق صوره شخصيه حديثه.
E-Mail:
----------
electronic_2link@yahoo.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
مطلوب لشركة توزيع مواد غذائية بسموحة
- مشرفين مبيعات
خبرة في المواد الغذائية سريعة الدوران - شرط توافر سيارة
E-Mail:
----------
quality4marketing@yahoo.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
مطلوب سكرتيرة لشركة كبرى على دراية كاملة بأعمال الكمبيوتر - ارسال واستقبال الفاكسات والايميلات -الرد على الهاتف-لديها مهارة التفاعل مع زملاء العمل -العملاء.
مرتب ثابت+وسيلة نقل للموظفين
E-Mail:
----------
asmaa@armadaegy.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
Technical support:
- Minimum 5 years experience in Hardware and mother board and main board for (Hard disk, Ram chipset and Monitors) maintenance.
- Skillful in Bios recharging and changing main boards components.
- University graduate (faculty of engineering electronics dept is preferred
E-Mail:
----------
hrtecsup2011@yahoo.com
******************************************************
company: مميزة
--------
Description:
-----------
Implement sales plan received by Sales Manager.
Execute business opportunities within sectors.
Follow up with customer needs.
Contact Costumer for taking appointment.
Prepare All Document and proposals to close the contract.
Set the Billing and follow up with Finance Department.
Achieving the sales Target Set by Sales Manager.
Follow up on sales activities. Ensure weekly report evaluation & statistics preparation.
Maintain the relationship with costumer.
Find new leads in his/her sector
Job description
- 1-2 yrs exp in the It sales field
- Excellent communication and negotiation
- V.Good English command
Kindly Send a CV with a new photo
E-Mail:
----------
hrtecsup2011@yahoo.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
لشركة توكيلات ملاحية تطلب
-مديرين او مديرات تجارية خبره
-موظفين تشيهلات خبره
من جميع المدن الساحلية (الاسكندرية -دمياط- بورسعيد-السويس-البحر الأحمر)
ترسل السيره الذاتية بمسمى الوظيفة المطلوبة للأهمية
E-Mail:
----------
c.ahmedmarei@yahoo.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
مطلوب مسوق خبره فى التسويق من خلال الانترنت
ملحوظه يلزم للمتقدم كتابه المسمى الوظيفى فى عنوان الرساله اثناء ارسال الايميل
يجب اجاده احد برامج الجرافيك لعمل الاعلانات الخاصه بالشركه
E-Mail:
----------
INFO@ELMASRYATRAVELS.COM
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
Needed For reputable IT Company, we are hiring 2 Females as Telemarketing
Agents with the following requirement:

Graduated from Faculty of Commerce or Equal. Fresh or Minimum Experience

Preferred who attend business training like: ITI, MCIT, BBSA, business
outsourcing, Edu-Egypt or Equal,
Excellent On the phone Communications skills
Good English proficiency (speaks, read, write)
good computer skills
CRM Experience is a plus
Job description:
Search and Identify prospects.
Prepare daily reports on Activity and update CRM.
Answer customer’s inquiries on products and services.
Prepare Tele-Marketing Scripts along with the sales team
Try to Put in the Subject of your Email: telemarketing2011
E-Mail:
----------
salesalex@latifgroup.com
******************************************************
لشركة مقاولات بمكة المكرمة مطلوب
مهندسين وعمال حرفيين لجميع أعمال البناء والتشطيب

برجاء إرسال السيره الذاتيه على :-
massaplacement@yahoo.com
...0020183321777
0020183321888
ت:0020237483002
فاكس:0020237483009
***************************
مطلوب للعمل فور اً
• مهندس مبيعات خريج فنون تطبيقية خبرة سنتان • موظفات مبيعات بالتليفون خبرة ثلاث سنوات
• عامل عادي يجيد القراءة والكتابة
يفضل سكان مدينة 6 أكتوبر وما حولها .
لمزيد من المعلومات يرجي الاتصال علي رقم 0110601111 ، وزيارة الرابط ا...لتالي:
0TUs80abe58c45947118-https://tkg.sharefile.com/dU0T
************************
ماسة انترناشيونال لالحاق العمالة بالداخل والخارج
للعمل بأرقى مطاعم بالسعوديه مطلوب
معلم(صانع) عصائر مصرى
معلم(صانع) فلافل مصرى
(حسن المظهر/خبره/السن لايتجاوز 30 سنه)
...برجاء إرسال السيره الذاتيه على :-
massa_group@yahoo.com
فاكس : 0020237483009
للاستعلام : 0020237483002 / 0020183321777
*********************
مطلوب إستشاري أطفال واستشارى جراحة للعمل بمجموعة الفارابى الطبية بمنطقة تبوك خبرة خمس سنوات بعد الدكتوراه
عمل بعد الدكتوراه في مستشفى جامعي أو حكومي على مستوى عالي
يوفر له سكن مؤسس مواصلات من المطار للسكن ومن السكن للعمل وبالعكس طوال فترة الإقامة بالمملكة و تذكرة طيران درجة أولى
برجاء ارسال السير الذاتية مع كتابة التخصص ا......لمتقدم له فى العنوان على :mariam.i.ali@hotmail.com
******************************
Marketing/Sales Executive



Skills / Qualifications Required: Graduate-MBBS or Pharmacy(B.Pharm) with Kuwait driving License& Sales experience

Minimum Education Level required: Bachelor

Minimum Years of Experience required: 3 to 5 Years

Contact Phone: 65708252



Details,Link Apply





http://www.learn4good.com/jobs/marketing_and_pr/e/105988/search/kuwait-city/
***********************
Secretary position
The ideal candidate must have 2-3 years of exp
Graduate
Transferable Visa
Knowledge of Arabic and English
Telephonic manner
Hands on exp in Word and excel

The position is based in Salmiya
Please send Cv to hr@safates.com
**********************************
Job Title: - HR Generalist

Qualifications: -
- Relevant University degree, preferably with HR Studies.
- Up to 3 years of experience.
- Fluent English.
- SAP Experience is a plus.
- Resident in Alexandria.

To Apply: -
Send a copy form your updated CV to the following email address career.eg@pirelli.com specifying the job title at the subject bar.
**********************
Chemical / Production / Civil & Mechanical engineering fresh graduate - fluent in english ( language school ) is urgently required ..
send your cv to rsherbini@targetdhr.com .... mentioning your title or graduation year
*************************
مطلوب مهندسة معمارية للعمل بمكتب استشارى - سموحة - الاسكندرية - خبرة 1:3 سنوات send your C.V. to eng_amany2004@hotmail.com
******************
مهندس مبيعات خريج فنون تطبيقية خبرة سنتان • موظفات مبيعات بالتليفون خبرة ثلاث سنوات
• عامل عادي يجيد القراءة والكتابة
يفضل سكان مدينة 6 أكتوبر وما حولها .
لمزيد من المعلومات يرجي الاتصال علي رقم 0110601111 ، وزيارة الرابط التالي:
*************************
reputable company located in Mohandsen is looking for the following Data Entry:

Candidates should be:

Good at english
...Excellent computer skills

Interested candidates should send their resumes to tourism201084@yahoo.com , Resumes sent without the photos will not be regarded.
********************
قامت وزارة التربية بدولة الكويت بنشر اعلان داخل دولة الكويت واعلان خارج دولة الكويت بطلب مدرسين ومدرسات للعام الدراسي القادم 2011 - 2012
طبعا سأعرض اعلان وزارة التربية الذي نشرته سفارة الكويت بمصر والتقديم حتى 31 - يناير - 2011 والتقدير العام لابد أن يكون جيد. وأرجو من الأعضاء ال...مهتمين بالموضوع أن يكون ورقهم المقدم للوزارة كله صحيح ومضبوط لأنه بعد قدوم الشخص للكويت يقوم الملحق الثقافي بالسفارة بالتأكد من بيانات الشخص لأنه لو تبين أنه يوجد شخص قام بالتزوير في الأوراق سيتم ترحيله نهائيا ويمنع من دخول الكويت.
والإعلان يظهر في الأسفل
6-التقدير العام 5-سنوات الخبره 4-الجامعه 3-سنة التخرج 2-المؤهل العلمي 1-الاسم

12-العنوان 11-عددالاولاد 10-الحاله الاجتماعيه 9-العمر 8-الجنسيه 7-الديانه

13-رقم الهاتف

وبعد كده تضع الورق كله في ظرف
وتكتب علي الظرف من الجهة التي تغلق منها الظرف اللي هي وش الظرف ستكتب للعمل بسلك التعليم الماده الدراسيه :مثلا(تربيه بدنيه)بس كل واحد يكتب تخصصه هو
التقدير العام:مثلا(جيدجدا).



علي ظهر الظرف ستكتب العنوان
دولة الكويت -وزارة التربيه-إدارة الموارد البشريه-مراقبة الاختبار
ص.ب(7)الصفاة-الرمزالبريدي(13001)
وبعد ذلك ترسله عن طريق البريد مسجل بعلم الوصول

وبالتوفيق ان شاء الله
**************************
Arabic/English copywriter (for web) required. send ur cv to haitham.alabadla@ymc.ae
****************************
مطلوب لأرقى مجمع طبى بالطائف-السعوديه
أخصائي أطفال
أخصائي باطنه
...برجاء إرسال السيره الذاتيه باللغة العربية والانجليزية
مرفق معها صورة شخصية حديثة على:-
Massa_group@yahoo.com
0020183321777
0020183321888
ت:0020237483002
فاكس:0020237483009
************************
مطلوب محاسبة حديثة التخرج او خبره سنة مواعيد العمل من 8 الى 5 وتجيد الكمبيوتر
بالمنشية مقر الشركة
الراتب 400 جنية
وللاستفسار الاتصال برقم 0124244265
***********************
مطلوب مهندس أنتاج يجيد ( (CNC ويفضل من كان مشروع التخرج فى مجال(CNC) لا يشترط الخبرة لشركة صناعية كبرى بالاسكندرية للاستعلام (ت : 2025100- 2025099) او ارسال السيرة الذاتية على (mdouara@yahoo.com)
***********************************
مطلوب سكرتارية حديثة التخرج تجيد الكمبيوتر وعلي دراية بالانجليزية للعمل في شركة بميامي الاسكندرية المواعيد من 10 ص الي 6 م والجمعة اجازة والمرتب علي اساس الخبرة الاتصال علي 0112900007
*******************************
A web solution company in Alexandria acquires a professional web designer 3 years experience minimum.
Professional in flash, action script, photoshop and html.
Send your cv and samples to career@liberatedsystems.com
***********************
Life Insurance Agent Professional Outdoor(In Alex)
job description


- The sales representative will achieve maximum profitability and market penetration by effectively selling the company’s products to key accounts .


- The sales representative will cultivate new relationships and develop/enhance current relationships to increase the company’s position .

- Communicates, supports and manages company sales and marketing programs to the existing and potential customer base.

qualifications

- with or without experience in the sales (outdoor).

- Good command in English.

- bachelor degree in any field.

- Strong communication, organizational.

- time management and negotiation skills.

- Must be a motivated self-starter.

Benefits:
giving good salary 1000 +40% commission PM

Send ur c.v to insurancejobs2011@hotmail.com
***********************
Employer Nahda Group
Job Title Sales Engineer Electrical component
Languages Fluent in English & Arabic
Country Egypt
Job Type Full Time
Description • Generate new accounts through direct sales to targeted large accounts, customers, consultants and contractors the objective of maximizing sales volume, and profit margin. • Acquire and convert new leads on a regular basis along with following up on existing leads to convert them into accounts. • Achieving sales goals • Maintaining distribution of products • Building a strong relationship with large accounts, consultants and contractors • Managing customer relationships
Qualifications • Strong negotiation and communication skills (verbal and written) • Good knowledge and experience in sales techniques • Computer Proficiency in Microsoft Excel • Fluent in English & Arabic
Gender Male
Education major Engineering
Experience 3 - 5 Years.
Salary (L.E.) Negotiable
Comments Field (Outside) Sales Representative
Job Contact Person Abd El-Rahman Labib
Job Contact Email Careers@NahdaGroup.com
************************
Employer Ideal Standard
Job Title Mechanical Maintenance Engineer
Languages Excellent Command of English language spoken and written.
Country Egypt
Job Type Full Time
Description - Plan and Execute the mechanical equipments preventive maintenance schedule. - Coordinate work permits, maintenance progress updates, and follow-up on mechanical repairs - Plan spare parts requirements for preventive maintenance schedules, keeping track of consumption, inventory and reorder points. - Ensure performance of the mechanical equipments within the plant by way of effective troubleshooting. - Maintain Maintenance records like Preventive / Breakdown / Changeover / Equipment History Cards / Spare & consumables inventory and consumption register in compliance with ISO standards.
Qualifications - Degree in Mechanical Engineer - Min. years experience in similar position - Experience in Hydraulic and pneumatic circuits
Gender Male
Experience 6 - 9 Years.
Other Skills - Excellent Knowledge of MS Office - Solid experience in setting preventive maintenance programs. - Sound understanding of using all repair tools and testing equipment. - Strong communication skills
Salary (L.E.) Negotiable
Comments - Residence in Greater Cairo or 10th of Ramadan City - Kindly e-mail your updated resume indicating the position reference on the subject field
Job Contact Person Mrs. Amani Wahib - Talent Manager
Job Contact Email HR@IdealStandard.com
***********************

Employer Hiteknofal Solutions
Job Title Quality Assurance & Document Controller Specialist
Languages Fluency in English
Country Egypt
Job Type Full Time
Description •Act as QA representative to support the spread of Quality principles among the various company teams. •Issue, control and monitor all company quality system documentation published on the company’s intranet •Manage the company’s master library (technical, vocational, training material, business, law, etc…) •Participate and in some cases manage Quality focus groups to improve the quality management system. •Training and mentoring others on the use of QA tools to improve their everyday work.
Qualifications •Bachelor degree from any discipline
Gender Any
Experience 1 - 2 Years.
Other Skills Good knowledge of Microsoft Office programs. Ability to work with documents publishing programs such as Photoshop, Visio, Adobe Designer, etc…..
Salary (L.E.) Negotiable
Comments *Please mention the job title in the email subject to be considered
Job Contact Person Tamer Kamel - Recruitment & Training Officer
Job Contact Email Hr@hiteknofal.com
***********************
Employer Raya Holding Group
Job Title Assistant Advisor
Languages Excellent knowledge of spoken and written Arabic/English.
Country Egypt
Job Type Full Time
Description •Represent the company in dealing with the prosecution, police departments and the courts. •Attending court hearings in all types of cases. •Dealing with all the problems of the branches and calls for help. ••Work on restricted issues against the company and deal with any legal or administrative problem and to address any public servant or persons dealing with the public authority with the company or its employees
Qualifications •BA in law.(Grade v. good) / BA in law English section.(Grade good) •0-2 Years of experience.
Gender Any
Education major Law
Experience 0 - 2 Years.
Other Skills •Very Good PC skills(Windows, Word, Excel, Power Point) •Other studies in Law fields would be an asset. •Communication Skills. •Time Management. •Planning & Organization. •problem solving skills •Attention to detail & Accuracy. •Excellent Legal background
Salary (L.E.) Negotiable
Comments Interested applicants are kindly request to send their updated CV mentioned title in the subject line.
Job Contact Person Tarek El Bialy
Job Contact Email tarek_elbialy@rayacorp.com
*********************
Employer Stream International Egypt
Job Title English Customer Support Professional
Languages English
Country Egypt
Job Type Full Time
Description Provide Customer Service for American Clients Continuously work to provide service excellence on every call, resulting in high customer satisfaction scores. Provide responsive and proficient support ensuring that customer needs and issues are resolved at the first instance (first call resolution). Provide customer with recommendations to promote and achieve sales of products and/or services. Deliver and exceed targets for sales/conversions. Deliver and exceed customer-specified service levels for handle time. Use scripts as a guide to sell the product or service. Uses computerized systems to track, document and retrieve information. Track, document and retrieve information in call tracking database. Handle customers’ objections and rebuttals by referring them to published materials and or to senior staff. Learn, understand, retain and regularly update and demonstrate product/process knowledge.
Qualifications Skill in providing service excellence to internal and external customers. Skill in active listening, asking strategic questions to uncover needs and making recommendations for products and services to meet customer needs. Skill in verbal and written communication to analyze, interpret and address customer needs. Ability to work in a time critical environment. Ability to be flexible and quickly adapt to changing business needs and processes.
Gender Any
Education major English Language
Experience 0 Years.
Compensations Company provide transportation from pick up points covering Greater Cairo
Salary (L.E.) Negotiable
Comments Please send your CV to egypt.jobsstream.com and write the Position & Language you are applying for in the email subject line.
Job Contact Person Sylvia Zaky
Job Contact Email egypt.jobs@stream.com
*********
شركة عالمية متخصصة فى الابحاث التسويقية و دراسات الجدوى

نحن نبحث عن باحث ميدانى لوظيفة مؤقتة

اجراء مسح من خلال الاستبيان الذي مع السوق المستهدفة مثل تجار التجزئة والشركات الكبرى

المشروع لمدة 10 ايام

المرتب يصل الى اكثر من 1000 جنيه

HR_Tiens@live.com
حسين 0103968870
***********
Employer Stream International Egypt
Job Title French Customer Support Professional
Languages French
Country Egypt
Job Type Full Time
Description Provide Customer Service for French Clients Continuously work to provide service excellence on every call, resulting in high customer satisfaction scores. Provide responsive and proficient support ensuring that customer needs and issues are resolved at the first instance (first call resolution). Provide customer with recommendations to promote and achieve sales of products and/or services. Deliver and exceed targets for sales/conversions. Deliver and exceed customer-specified service levels for handle time. Use scripts as a guide to sell the product or service. Uses computerized systems to track, document and retrieve information. Track, document and retrieve information in call tracking database. Handle customers’ objections and rebuttals by referring them to published materials and or to senior staff. Learn, understand, retain and regularly update and demonstrate product/process knowledge.
Qualifications Skill in providing service excellence to internal and external customers. Skill in active listening, asking strategic questions to uncover needs and making recommendations for products and services to meet customer needs. Skill in verbal and written communication to analyze, interpret and address customer needs. Ability to work in a time critical environment. Ability to be flexible and quickly adapt to changing business needs and processes.
Gender Any
Education major French Language
Experience 0 Years.
Compensations Company provide transportation from pick up points covering Greater Cairo.
Salary (L.E.) Negotiable
Comments Please send your CV to egyptjobsstream.com and write the Position & Language you are applying for in the email subject line
Job Contact Person Lydia Luka
Job Contact Email egypt.jobs@stream.com

**********************
Employer Ideal Standard
Job Title Process Control / Six Sigma Engineer
Languages Excellent command of English Language spoken and written
Country Egypt
Job Type Full Time
Description Analyze work order to perform controls and verifications of processes for conformance to standard operating specifications and product quality measures and report on inspection findings. Supervise and control over industrial processes, measure productivity, analyze critical factors and evaluate the feasibility of development projects. Recommend projects and actions to best utilize resources and support quality.
Qualifications - Bachelor of Engineering (Chemistry/Production) OR Bachelor of Science (Chemistry or Geology) - Six Sigma Certification– Green Belt. - Quality Control Certification is an asset - Excellent command of AutoCad - 5 years experience
Gender Male
Experience 3 - 5 Years.
Other Skills - Excellent Knowledge of MS Office - Strong analytical skills - Team player, results oriented and self-motivated - Strong communications and presentation skills.
Salary (L.E.) Negotiable
Comments - Residence in Greater Cairo or 10th of Ramadan City - Kindly e-mail your updated resume indicating the position reference on the subject field
Job Contact Person Mrs. Amani Wahib - Talent Manager
Job Contact Email HR@IdealStandard.com
*********************
Job Title Secretary
Languages English -french and any other
Country Egypt
Job Type Full Time
Description • prepare and manage correspondence • organize and coordinate meetings • take ,type and distribute minutes of meetings • maintain schedules and calendars • arrange and confirm appointments • handle incoming mail and other material • set up and maintain filing systems • set up work procedures • maintain databases • communicate verbally and in writing to answer inquiries and provide information • liaison with internal and external contacts • coordinate the flow of information both internally and externally • operate office equipment
Qualifications Fresh graduate , language school ,aware of computer and Internet
Gender Female
Experience 0 Years.
Other Skills computer - Internet surfing
Salary (L.E.) Less than 1500
Job Contact Person Perihan el Helw
Job Contact Email secretaryvacancies@hotmail.com
*******************
Job Title Treasury Accountant
Country Egypt
Job Type Full Time
Description Monitor treasury transactions at all affiliates. •Insure proper reporting for cash position, Forex gain losses, Receivables, dividends. •Insure control on Credit interest, debit interest and bank charges. •Review month end bank reconciliation and insure bank balances of both financials and cash projections are same. •Support in preparation of documents to the bank.
Qualifications BSC of Commerce or relevant university degree •2 -5 Year- Experience. •Fluent in French and English •Good ability to operate MS Office as well as Oracle applications •Proven track record in finance & accounting •Good Knowledge of : Tax Laws, accounting systems, cash Management software and financial modeling
Gender Any
Education major Finance
Experience 1 - 2 Years.
Salary (L.E.) Negotiable
Comments Please write in the e-mail subject "Treasury Accountant"
Job Contact Person Omar Zaki
Job Contact Email recruitment@mobiserveholding.com
*******************
Employer Hindawi Publishing Corporation
Job Title Receptionist \ Secretary
Languages Excellent command of both written and spoken English.
Country Egypt
Job Type Full Time
Description 1. Answers the telephone; provides information; takes and relays messages and/or directs calls to appropriate personnel; returns calls as necessary. 2. Calls applicants to set interview appointments. 3. Prepares and/or generates routine correspondence, letters, memorandum, forms, reports and other documents via computer. 4. Receives opens and distributes incoming mail; prepares outgoing mail. 5. Copies and distributes correspondence, memorandum, reports and other related materials. 6. Assist with maintaining file system of departmental records. 7. Greets visitors, ascertains nature of business, assists and or directs visitors to appropriate person. 8. Organizes the testing and interviewing process of applicants. 9. Follows up employees’ attendance. 10. Organizes the testing and interviewing process of applicants for CEO and Vice President. 11. Perform other related duties incidental to the work described herein.
Qualifications Bachelor’s degree in any field.
Gender Any
Experience 0 Years.
Other Skills Knowledge of Main programs, Database, Word Processor and Internet. Accuracy, alertness, concentration, efficiency, attention to details, good communication skills, highly organized, self-motivated, problem solving skills and ability to plan and prioritize work Alertness, accuracy, confidentiality, concentration, organizing, cooperation and willingness to assist other members.
Salary (L.E.) Less than 1500
Comments Please write (AmCham/Reception) in the subject line of your email, or your CV will be neglected.
Job Contact Person Afnan Fouad
Job Contact Email afnan.fouad@hindawi.com
***********************
وظائف فى القاهرة – مطلوب انسات للادارة يجيدوا الكمبيوتر 83 ش رمسيس الدور الاول امام السنترال المقابلة يوم الاثنين للاستعلام عن الوظيفة اتصل بنا على‌9971377/018

**************************
وظائف فى القاهرة – مطلوب عاجلا لشركة ليموزين كبرى بالمهندسين سكرتيرة ذات مظهر انيق وحسن مؤهل عالى وتجيد اللغة الانجليزية و الكمبيوتر للاستعلام عن الوظيفة اتصل بنا على‌3346825 2244465/012

*************************
مطلوب محاسبين لشركه توزيع بالنزهة الجديدة tiba2006_reko@yahoo.com للاستعلام عن الوظيفة اتصل بنا على‌1310193/010

شركة ب 6 اكتوبر تطلب سائقين رخصة مهنية للاستعلام عن الوظيفة اتصل بنا على‌38326622 38328077

مطلوب سائق للعمل لدى مهندس فى مصر الجديدة يشترط من سكان المناطق القريبة للاستعلام عن الوظيفة اتصل بنا على‌8877065/016

مطلوب مندوبين مبيعات من الجنسين لشركة مستلزمات طبية للاتصال للاستعلام عن الوظيفة اتصل بنا على‌1474817/010

مطلوب فتيات او سيدات سكرتارية بم نصر براتب يفضل القاهرة الجديدة والعاشر و السابع مواعيد العمل من 11: 8 للاستعلام عن الوظيفة اتصل بنا على‌24489720 1019102/010 0127747551

مطلوب للتعيين برواتب مجزية كاشيرات من الجنسين للعمل لدى سوبر ماركت كبير بالمهندسين يشترط التفرغ و قرب السكن للاستعلام عن الوظيفة اتصل بنا على‌33388682 3425279/012

مطلوب للتعيين برواتب مجزية شيف بقالة للعمل لدى سوبر ماركت كبير بالمهندسين يشترط الذو خبرة و التفرغ وقرب السكن للاستعلام عن الوظيفة اتصل بنا على‌3425279/012 33388682

شركه مقاولات تطلب فنيين كهرباء للاستعلام عن الوظيفة اتصل بنا على‌33049324 33052270 9991808/019

شركه مقاولات تطلب فنيين صيانه للاستعلام عن الوظيفة اتصل بنا على‌33049324 33052270 9991808/019

مطلوب لمدرسة اسلامية مدرسات لغة عربية إبتدائى و KG للاستعلام عن الوظيفة اتصل بنا على‌4339213/012 4317522/019

مطلوب لمدرسة اسلامية مدرسات لغة إنجليزية إبتدائى و KG للاستعلام عن الوظيفة اتصل بنا على‌4339213/012 4317522/019

شركة نقل جماعى كبرى تطلب سائقين درجة اولى و ثانية بمرتبات و حوافز مجزية الإتصال يوميا” للاستعلام عن الوظيفة اتصل بنا على‌48274109 48242220
***************************

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق