السبت، 1 يناير 2011

matlob : mosmmen GFX - Web Developer - Secretary
in on way COM & nail lines COM for Advertising & web Serves

Contact.US : 0171445482
E-Mail : General@PS-Designer.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Application Developer وظيفة مطور برامج

Job Description:

1. Knowledge of programming procedures, programming languages, supported applications and supported systems.
2. Compile with all of the companys policies and procedures. Maintain confidentiality with regard to the information being processed, stored or accessed.
3. Support day-to-day running of applications.
4. Ability to evaluate and interpret end user information requirements, and to develop appropriate systems and/or applications solutions. Create prototypes for client engagements.
5. Research, design, develop, test, implement, modify and maintain software systems to meet the company needs.
6. Test sample data sets to check that output from the program works as intended. Identifies system deficiencies and recommends solutions. Evaluating the programs effectiveness. Conducting user acceptance testing to ensure the program can be used easily, quickly and accurately.
7. Ability to process computer data and to format and generate reports.
8. Write and maintain programming documentation, user manuals, test plans, functional and technical specifications. Document programming problems and resolutions for future reference.
9. Accurately prepare written business correspondence that is coherent, grammatically correct, effective, professional and engaging.
10. Demonstrate familiarity with object and component methodology and technology. 11. Understand advanced relational database concepts. Assists in physical and logical database design. Writes effective stored procedures.

Qualifications: • Bachelors degree in a relevant computer science or communications major Or Relevant Post Graduate Studies • 1 to 2 years of working experience. • Previous experience in S/W development. • Languages: fluent Arabic and English (oral/written) • Good knowledge of Developing Applications using .Net Technologies (C sharp or VB.Net) on MS SQL server database • Knowledge of Java , C, Visual C, php, Oracle Database is a plus

Gender: Any

Education major : Computer Science

Experience : 1 – 2 Years.

asc@xceedcc.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وظائف خالية للمهندسين بشركة مقاولات

لشركة رائدة فى مجال الهندسة والمقاولات مطلوب

- مهندس موقع خبرة 5 سنوات

- مهندس مكتب فنى تخصص تسعير وعقود مناقصات خبرة 5 سنوات

- مهندس معمارى تخصص رسومات تنفيذية خبرة من 2 الى 5 سنوات

- مشرف معمارى تخصص تشطيبات داخلية خبرة 5 سنوات

اتصل على 0100343432
او
27507017
بريد الكترونى bec739@gmail.com

==================================================

شركة استيراد وتصدير كبرى تطلب:-

تفاصيل الوظيفة:
1- سكرتاريه حسنة المظهر.
2- موظفين استقبال.
3- علاقات عامه.
4- عمال بوفيه من الجنسين.

الناشر:international import company
الراتب/الاجر: يحدد لاحقا

مكان العمل:القاهرة , مصر
تاريخ الاعلان:2010-12-29
تاريخ الاغلاق:2011-01-29
بيانات الاتصال: hr_hr59@yahoo.com

=================================================

المسمى الوظيفى:فرصة لحديثي التخرج والمؤهلات المتوسطة والعليا لا يشترط خبرة يشترط اللجدية والمظهر الحسن

تفاصيل الوظيفة:
لسلسة فنادق كبري بشرم الشيخ ومرسي علم

مطلوب شباب و بنات ( جميع المؤهلات العليا والمتوسطة خبرة وبدون )
وايضا الحاصلين علي ( اعدادية وابتدائية)
فرص للترقية و فرص تدريب علي الوظيفة التي ترغب فيها و تطوير و دورات للمتميزين

الأقسام المطلوب العمل بها
1 - قسم الخطوط الأمامية و خدمة العملاء يشترط حسن المظهر و إجادة لغتين على الأقل

2 - قسم الأمن و السلامة فرص للترقية و دورات تدريبية للمتميزين
افراد امن + مشرف وردية + مشرف عام
مرتبات / 800 : 1500
3 - قسم السرفيس (باص بوي \ ويتر\ كباتين \ سنيور كابتين )
مرتبات/ 850 : 1200 غير التبس من 500 : 1500 حسب مهارة الموظف في التعامل مع الجست

4 - قسم الإشراف الداخلي (جميع التخصصات )
هاوس بابليك + هاوس مان + مشرف ادوار + مساعد رئيس قسم+ سوبر فايزر
مرتبات/ 850 : 2500 غير التبس من 1000 :2500 حسب مهارة الموظف في التعامل مع الجست

5 - قسم المطبخ (جميع التخصصات )
مساعدين+ طباخ ثالث + ثاني + اول
مرتبات من / 900 : 3000 حسب المستوي الوظيفي

6 - قسم المخازن (أمناء مخازن و مساعدين أمناء مخازن ) خبرة و بدون خبرة

متطلبات التعيين المطلوبة:

1- أصل شهادة موقف التجنيد
2- فيش و تشبية حديث. او ايصال
3- كعب عمل ساري.
4- أصل المؤهل الدراسي.
5- أصل شهادة الميلاد.
6- الرقم التأميني لمن لم يسبق التأمين عليه من قبل
7- شهادات خبرة إن وجدت .
8- شهادة صحية للعاملين بالبوفيه أو المطاعم.
9 - عدد 8 صور شخصية. + عدد 2 صورة بطاقة الرقم القومي.

• ملحوظة: أيام العمل 23 يوم عمل و أجازة 7 أيام لجميع وظائف الفنادق .

• ( سكن جيد- 3 وجبات يوميا - المواصلات ذهابا وعودة او بدل سفر )

راوتب مجزية جدا حتي في فترة التدريب بالنسبة للتعيين الجديد



الناشر:
الوسيط للخدمات العامة

بيانات الإتصال:- يمكنكم إرسال السيره الذاتيه على الإيميل التالى

waseetservices@yahoo.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وظائف خالية بشركة سياحية للجنسين

مطلوب لشركة سياحية مؤهلات عليا ومتوسطة للجنسين و سكرتارية

بمرتبات ثابتة حوافز ومكافآت

العمل بعقود و تأمينات

للإتصال:-

37612223 / 0111802810

==================================================

وظائف خالية لمطعم بمدينة الرحاب

مطلوب لمطعم بمدينة الرحاب اصطاف كامل بمرتبات مجزية

26071964

123318700
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ>
Assistant Trade Marketing Manager PepsiCo International

Employer:- PepsiCo International

Job Title Assistant - Trade Marketing Manager

Country: Egypt

Job Type:- Full Time

Description
1. Insuring the quality of Trade logistics, analyzing quality programs execution through health check field tracking reports and instructing front line staff.
2. Handling day to day communication and follow up with suppliers & agency to insure that the quality of tools & materials delivered from suppliers meet company standards & requirements.
3. Controlling the spending of all Trade Marketing activities “Loyalty programs, Modern Trade & Key Accounts activities etc...” budget to maintain proper utilization of allocated budget and issuing relevant reports comparing actual spending with allocated budget.
4. Maintaining proper communication with Distribution Centers & frontline staff to communicate push tactics & major pull activities or events elaborating the role of front line staff in each event.
5. Supervising the field execution of Marketing-sales tactics.
6. Managing the delivery and utilization of Point of Sale Materials (POSM) & merchandising tools in each trade channel.
7. Following up the execution and logistics of Modern Trade & Key Accounts activities to insure product availability, proper utilization of communication-merchandising tools, and solving all relevant logistical problems.
8. Orienting and instructing internal and external merchandisers to maintain company merchandising standards.
9. Collecting market data & competitive information from Distribution Centers for competitive report.

Qualifications
1. from 3 – 5 years of FMCG experience.
2. Marketing background brief experience required.
3. Excellent interpersonal skills with ability to communicate and negotiate effectively across all levels and all functions of the organization.
4. Customer Focus (Service to sales concept).
5. Reporting-analytical skills.
6. High Project management skills.
7. Fluent spoken and written English.

Gender :- Any

Experience 3 - 5 Years.

Salary (L.E.) Negotiable

Job Contact Person :- Ahmed Nounou

Job Contact Email :-

ahmed.nounou@pepsico.com

send your CV to this mail

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق